Incidències tècniques

Incidències més freqüents:

Poso la contrasenya d’accés a la borsa que he rebut a través del meu correu i no em deixa entrar.

Cal escriure la contrasenya sense fer copiar i enganxar.

Fa temps que no em connecto a la borsa i m’han desactivat de manera automàtica.

Només cal anar a Recuperar clau que és una de les opcions que se’t facilita ja que no t’hem donat de baixa de la borsa sinó desactivat. Quan entris de nou al teu espai personal, trobaràs una opció d’Alta a la borsa que hauràs de marcar.

Sol·licito contrasenya i no rebo cap correu.

És possible que no hagis escrit correctament la teva adreça de correu electrònic.

Pot ser també, que l’adreça no es correspongui amb la que tens a la teva fitxa d’usuari d’algun servei de Mas Carandell que has utilitzat anteriorment. En aquest cas, ens pots fer un correu a [email protected] per tal que comprovem o en tot cas canviem el teu correu electrònic.

Em vull apuntar a una oferta i no em deixa.

És possible que no tinguis algun dels requisits que es demanen a l’oferta o que no hagis introduït aquesta informació al teu perfil de la borsa, comprova-ho  i afegeix si s’escau.

També pot ser que a l’apartat “perfil laboral” no hagis fet constar l’ocupació que requereix l’oferta. Aquesta ocupació s’ha de dir igual que el títol de l’oferta. Exemple: Oferta “Dependenta de bijuteria” no val amb tenir indicada l’ocupació de “Dependenta” s’haurà de afegir a la llista d’ocupacions “Dependenta de bijuteria”

Em vaig apuntar a una oferta i no m’hi han enviat.

Pot ser que quan tu t’has apuntat ja s’hagi enviat una llista de persones candidates i que no se n’enviïn de nou si l’empresa no vol més currículums.

També pot ser que s’hagin preseleccionat candidatures amb un perfil més ajustat als requisits que sol·licita l’empresa.

Si això no t’ajuda contacta amb nosaltres al correu [email protected] o al telèfon 977 010 850